It's not just boom boom boom. They're telling me something here. Something I can dance to and learn from.
I can see house music becoming universal one day.
It'll just take time for people to receive it." Robert Owens - 1988

dimarts, 21 d’agost del 2012

Algú que coneixia...

M'encanta aquesta cançó de Gotye!

Sí, ens la trobem fins a la sopa però és per què és bona!

I aquí faig un recull d'algunes remescles house que he trobat a la xarxa i m'han agradat.

1. La base com de "xilòfon" m'agrada - Gotye - Somebody That I Used To Know ( House Remix Pier.k)

2. Un punt tribal - Somebody that I used to know - Gotye (Swatt Remix)

3. I un recull prou interessant fet per algú altri - THE 10 BEST REMIXES OF GOTYE’S “SOMEBODY THAT I USED TO KNOW”

A gaudir!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada